
Bir derse tıklayarak yorumları filtrele
Bu hocayı değerlendirmek ister misin?
Yorum yapabilmek için giriş yapmanız gerekiyor.
"sınavları gece rüyalarıma giriyor"
"Derslerin kalitesi iyiydi ama sınavda derste işlediklerinden farklı soruyordu. Sadece notlara bakılarak derslerini geçmek neredeyse imkansız. Bir de sınavlarda puanlama sistemi çok karışık. En küçük bir detaydan bile 5 puan kırabiliyor. Bir de travma bırakabilir. Derslerini tek seferde geçmeme rağmen sınavlar bittikten sonra bile 3-4 kez rüyama girmişti."
"Anlatımı iyi ama puanı neye göre veriyor belli değil(3. alışım)"
"Fizik 1 bu kadar zor geçilmemesi gereken bir ders, verdiği emek ve anlatımından birşey öğretmek istediği belli oluyor fakat "siz artık mühendis olacaksınız" kafasıyla takıldığı küçük detaylar öğrenme isteğini tamamen öldürüyor. Fiziği nasıl öğrenirim değil sınavından nasıl geçerime dönüyor olay."
"Hocanın sınav okuma şekli çok acımasız"
"4. Senedeyim."
"Derslerde kolay gozuken ancak sinavlarinin ayni olmadigi bir hoca ve ayni zamanda dogru dürüst puan verdigini sanmiyorum. Kendisiyle iletisim kurmak zor ve dersleri aşırı sıkıcı"
"Dersleri anlaşılabilir ama akılda kalıcılık olarak hocan anlatım şekli işleri zorlaştırıyor vize sınavı öncesi son işlediği konuyu bitmemişte olsa sınava eklemesi ve soruyu zorunlu yapması ne kadar sinir bozucu olsada hocamızın yeri bizde ayrıdır"
"Hocayla iletişim kurmakta dersi geçmekte peygamber sabrı istiyor asla emeğinizin karşılığını almadığınız üstüne derste konuşma hakkınızın bile bulunmadığı bir ders"